Pühadetervitus innovatsiooni ;) ja Egiptuse sõpradele

 

 

13 thoughts on “Pühadetervitus innovatsiooni ;) ja Egiptuse sõpradele

  1. Kauneid pühi ja head uut aastat sinna Egipti maale!!
    Ma olen üritanud otsida internetist inot püramiidide sissepääsu piletite hinna kohta, aga tulutult 😦 Ega sa ei oska aidata? 🙂
    Tänud juba ette,
    Kadi

  2. Suur tänu kõigile ja Kadi Sulle ka, püramiidide pilet oli viimati 6 aastat tagasi 40LE ehk u 5 eurot, aga kohe uurin, kas on värskemaid külastajaid. 🙂

    Jah, sel nädalal külastanud juba teatasidki, et praegu kehtiv hind on 60le ehk 7.50 eurot, ISIC tudengikaardiga 30le, kohalikele 2le.

    • Tänud info eest. Kas tõesti hinnad on nii palju langenud?? Aastal 2005 võtsime Marhaba-st ekskursiooni Kairosse, kuhu kuulus ka püramiidide juurde ekskursioon. Pilet pürmiidi sisenemiseks tuli endal osta, seal kõrval oli piletimügi putka. Hinnakiri oli väljas ja mäletan et jätsime kõige suuremasse minemata, sest pilet oli suhteliselt kallis, ca 200 eek inimene Kas tões praegu aiunult 5 eur? Või saime siis eelmine kord lihtsalt petta 😦
      terv, Kadi

      • Oi, pidasin silmas muidugi üldist püramiidide platsi piletit. Püramiidi endasse sisenemise osas ei oska küll aidata. Kuid nagu näed – hind on üldiselt ikkagi tõusnud pigem kui langenud.

  3. Head Uut Aastat, tundmatu ja siiski tuntud.

    Tuleb tunnistada, et kui just pakilisi tööasju ei pea ajama, on see blogi üks esimesi, mille arvuti juurde jõudes lahti teen.
    Siiras tänu Sulle!

    • Sama vastu! Talv on ju muidugi nagu loodud Niiluse kruiisiks, ja milliseid muljeid sealt kõiki võib loota, milliseid fotosid! Kaunist reisi! 🙂

  4. Põnevaid elamusi ja tähelepanekuid uuel muutuste ajajärgul Egiptuses. Jõudu ja tahtmist nende erapooletul kajastamisel. Vastasel juhul läheb netisõjaks ja kellel seda jama vaja on, rahulolematust niigi küllalt.
    Muide Petrone Print otsib raamatu Minu Egiptus, kirjutajat….et kas ma ei tunne kedagi jne…. Täitsa jabur tundub. Kas äkki ikkagi SINA, võin soojalt soovitada…Sul nagunii uut materjali juures.
    Kallid ja tervist teie perele.

    • Jõudu uue elu, uue ilu rajamisel Egiptuses, Potsu! Ei, ei sõdi netis ega väljaspool ka – ega siis sellepärast ei pea sõdima, et kellelgi on oma, erinev arvamus? See ongi ju see, mis maailma tasakaalus hoiab?

      Heheheee, arvan et Epp Petronele võib soovitada ise paar kuud Egiptuses elada ja kirjutada Oma Egiptus 1,2 ja 3, siis saab kindlasti selline nagu talle endale meeldib. Ja ikka ajakirjanduse reeglitele vastav, Epp on ju ajakirjandust õppinud ja teab täpselt, kuidas kirjutamine käib. 😛 Mina kahjuks ei tea absoluutselt, kuidas kirjutamine käib, vaid kirjutan lihtsalt nagu tuleb, sest mulle on jäänud mulje, et loomine käibki just nimelt nii – nagu hingest tuleb ja üldsegi mitte tingimata etteantud kaste järgides. Esimene lõhe. Ning Petrone Printi keeletoimetajad teavad täpselt, kuidas eesti keel käib! Kuid nad paraku ei tea, et kui mitte kellelgi mitte iialgi lubada rääkida ja kirjutada ka kuidagi teist moodi, võib-olla ekslikult, kuid vähemalt otsivalt, siis keel ei arene. Siis jääb ta hallitama, ning lõpuks iganeb ja sureb. Teine suur lõhe. Ning kolmandaks ma väg avabandan, kuid 25aastase inimese eneseotsingud on minul juba läbi käidud. Ma ei soovi sõita Indiasse mediteerima ja kuigi ma ei takista teistel seda teha, siis minus valitseb sünnipärane umbusk trenditegevuste suhtes. Ehk et mis tundub huvitav Epp Petronele, ei tundu kahjuks huvitav ega ka eriti originaalne mulle. Kuid ma ei keela kellelgi teistmoodi arvata, näiteks kasvõi islamist, mille vaimustust Eestis minul on raske mõista, st ma muidugi mõistan (eksootika jms), kuid minu meelest on tegemist kergemeelse lähenemisega keerulisele ja maailmas vägagi valulikule teemale. Ma ei leia, et kellelgi peaks sellepärast siis suu kinni panema, et tat seda vaimustuse trendi ei jaga, ja eelistab jääda hoiatavaks hääleks. Kolmas lõhe. Kõik need on seisukohalised ehk et minu jaoks ületamatud – ma ei saa ju (ei soovi) lahti öelda sellest, millesse tugevalt usun? Las tuleb ja kribab ise, ega minagi tea siin ühtki patoloogilist kirjutajat, kes juba ise kirjastanud pole. Nele Siplast on nagunii kõik juba lugenud, Sinu kandist sealt Nuweibast on Toomas Mikkorgi omad talvised olesklemised värskelt kaante vahele saanud…

      Kuid raamatust mõtlen ma küll, nimelt et minu päikselisest ja üpriski seikluslikust lapsepõlvest Kesselaiul võiks ehk saada miski raamat või võib-olla film, kuna ma pole veel päris kindel, kas raamatuks juttu jätkub, kuid põnevaid visuaalseid hetki tuleb silme ette küll. Sellises “Väike Tjorven, Pootsman ja Mooses” stiilis :). Kuna kohati, tundub mulle, on praeguste laste lapsepõlved lihtsalt nii kohutavalt igavad (?).

Lisa kommentaar

