Nagu kaks tilka vett (15)

Ramadani eriväljaanne!  Fotopealkirjade kuvamiseks sõida neist hiirega üle.

Juba eestindatud:

 

 

Veel eestindamata:

 

 

***

Seoses niisiis kasvava huviga mitteoriginaalse eestikeelse islamit tutvustava kirjanduse järele olen otsustanud kirjutada järgmised islamiteemalised raamatud:

Moslem ja meri

Ja islam tõuseb

Kellele hüütakse adhani

Süütuse aeg

Ürgne kutse

Sada aastat islamit

Prantsuse moslemi naine

Kellavärgiga Islam

Moslem ja Margarita

Pöidlaküüdi teejuht islamisse

Lonely Planet – Islam

Zen ja Islam

Kurat ja preili Myslem

Islami äärel  (Out of Islam)

Vapper moslem Švejk

Röövitud (“Valge raamat”)

Nana (“Valge raamat”)

Anna Karenina (“Valge raamat”)

Alice Imedemaal (“Valge raamat”)

Põrgupõhja uus moslem

Ma armastasin moslemit

Kolme moslemi vahel

Moslemil on külm

Tants islami ümber

Moslemid lahkuvad maalt

Vaeste-Moslemite alev

Islami õpilane

Islam tuha all

Ma langesin esimesel Egiptuse suvel

Vabanemiskatse

Nagu piisake islamis

Moslemi seiklused Tallinnas

Islamisse kulgev päev

Islami sulased

Viimne eurooplane

Prohvet

Naine vaesest maailmast

Igavesed moslemid

Elu ja islam

Moslem arvab, et

Seisab üksi mäe peal

Esta astub ellu

Väikelinna romaan

Moslem, kes teadis ussisõnu

Sõdurjumala teener

Seltsimees moslem

Sõrmuste Isand

Kärbeste Isand

Islam ja eelarvamus

Läänerindel muutusteta

(esialgu kõik)

***

Inspiratsiooni käesolevaks sain järgmisest allikast:

http://danzumees.blogspot.com/2009/09/eesti-eelmise-sajandi-top-200-raamatut.html

***

P.S. Seoses kokaraamatute samuti suureneva populaarsusega sooviksin kirjutada ka raamatu “Maui köögi radadel”. Ma ei ole küll iialgi süüa teinud, kuid millalgi peab ju esimene kord olema?

3 thoughts on “Nagu kaks tilka vett (15)

    • Thx! Kokaraamatu 😉 ma vist tegelikult delegeeriksin ikkagi mõnele sünnipärasele kokandustalendile, nt sellisele:

      http://karimasfood.blogspot.com/

      Vägisi vastuvoolu ei ponnistaks, kui on võimalik soovitada enda asemel kedagi, kellel loomulikult välja tuleb. 😉

      Aga kompensatsiooniks võiksin kirjutada järgmised raamatud:
      Minu lapsepõlv
      Minu noorusaastad
      Minu täisiga
      Minu keskiga
      Minu pensionipõlv (avaldamiseks postuumselt)

      Kogutud teostena hiljem lihtsalt koondpealkirjaga “Mina!”

Lisa kommentaar

