Äärmiselt oluline informatsioon Facebooki kasutajatele!

Strateegilised suunised infovoogudes püsimiseks

1.

Kui sul läks pesumasinas teine sokk kaduma, või hoopis leidsid üleliigse ja otsid omanikku, siis palun ära postita seda kõigile oma 122 344-le FB sõbrale, kellest mõned elavad Soomes, mõned Austraalias ja ülejäänud 2/3 laiali üle Eesti, ning pole sul kunagi külas käinud ega sinu juurde oma sokke saatnud. P.S. Sama kehtib kodutänavalt leitud võtmete, käpikute, fotoaparaatide jms kohta.

Politseil on virtuaalne leitud esemete lehekülg, sh Facebookis; või sheeri nimeliselt neile sõpradele, kes umbeski selles piirkonnas elavad/asuvad. Kas kujutad ette kui palju käpikupilte, päevas, saab umbes 100 FB-sõbraga inimene? Aga 300 või 500 FB-sõbraga inimene?

2.

Kui sinu koer  vajab ortodonti või kassil on depressioon ja sul ei ole raha, et viia ta loomapsühholoogi juurde, siis ära pöördu abipalvega minu poole. Loomad kuuluvad loodusesse ja saavad seal ka suurepäraselt hakkama ning nende salongis pidamine omakasupüüdlikel meelelahutuslikel eesmärkidel on vastutus, mille ise endale võtsid. Sama pädeb loomade geneetilise muundamise suhtes nende välimuse jm omaduste dekoratiivse muutmise eesmärgil (nn tõuaretus).

Sheeri lemmikloomapidajate klubidega.

3.

Kohtasid prügikasti juures inimest ja tegid pilti, kuidas ta sinu pakutud võileiba sööb? Tubli! Trüki see t-särgile ja kanna tööl, iga päev. Mitte kõik ei ole Facebookis ja ei saa teada, kui suuremeelne ja hooliv inimene sa oled.

Alternatiiv:  omavalitsuse sots.osakond pole Facebookis? Kuid sotsiaalministeerium on!

4.

Leidsid Facebookist vapustavalt terase tsitaadi või imeliselt kauni, supernunnu foto romantiliselt heleroosal või -sinisel taustal?  Kuidas seda nüüd öeldagi… mõned meist on läbi lugenud terve raamatu selle praeguseks banaalse reakese ümbert, ilma et tekkinuks vajadust seda kellegagi sheerida, kuna meil on häbi avalikult tunnistada, et see valgus saabus meile nii hilja meie elus. Ja mitte kõik me pole kassipoegade hingesugulased.

Sheerida saab ka nimeliselt – ainult asjassepuutuvaile/hingesugulastele/valgetele kiisupoegadele/kollastele tibudele/jne jne.

5.

Oled koduperenaine ja köögilaua tagant tegeled väikest viisi ka jaekaupade levi ja müügiga?

Tubli, sinust võib veel asja saada! Kuid tee nende kaupade jaoks oma Page, nii saavad kõik, kellele su kaup pakub huvi, seda laikida ja kollektsiooniga pidevalt kursis olla; ja need, kellele ei paku huvi, saavad edasi muid huvitavad teateid su enda elu kohta, ilma et peaksid sind blokkima su tüütu harrastuse pärast.

6.

Kas mäletad, milline tarbeese või toidukaup see oli, mida sa sheerisid täna hommikul (ei, see kolm tundi tagasi, mitte see kaks tundi tagasi) ja sa saad seda terve kasti TASUTA, kui see kogub miljon laiki???

No vot…

P.S. Loe seda punkti kolm korda, kui oled turundusosakonna töötaja erivastutusega sotsiaalvõrgustike eest.

7.

Sul on imearmas kukununnu mimmuninnu  väike laps, kes on ühtlasi maakonna parim kaugushüppaja, reaalainete olümpiaadivõitja ja minimissivõistluse 2. Printsess, ja täna sa panid talle (jälle!) selga Tõeliselt Armsa Kleidi?

Jah, ma olen ise ka üks selline. Te ju teate, miks me selles rivis siin oleme??? Tee vanaema ja tädide jaoks eraldi fotokaust. Kui oled meile juba näidanud, kuidas su laps sel aastal välja näeb, siis ülejäänud fotod postita sinna – tema andunuimale fännklubile.

Alternatiiv: jätka samas vaimus, aga anna tõesti andeks, kui ma ei suuda 244ndat korda kirjutada “Oi kui armasssss!” või “Nunnumeeter lakke!”. OK?

8.

Lõpuks kõige olulisemalt – sellest ei ole (tõesti !) midagi, kui sa postitad kasvõi igal hommikul mobiilipilte sellest, milline on ilm su kontori akna taga või mida sa hommikueineks sõid või millise soengu tegid täna oma (isiklikule) koerale. Ma vaatan ilmateadet ka iga päev, tüdinemata, aga see, jumal tänatud, on midagigi ehedat su enda kohta ja nii ma olen kursis, kuidas sul läheb.

***

Ma mitte meelega – ma heameelega! 😉

4 thoughts on “Äärmiselt oluline informatsioon Facebooki kasutajatele!

  1. Oeh, lõpuks ometi olen su leidnud, mu kadunud hingesugulane! 🙂
    Enam paremini ei oleks saanud öelda, viis pluss! Aga ma nüüd lähen ja sheerin su postitust oma FB lehel, tegelt ka. See on lihtsalt just nii õige jutt.

    • Sheeri ruttu! sest järgmine lugu, ütleme et poole aasta pärast, tuleb neist, kes kirjutavad ja sheerivad õpetusi selle kohta kuidas Facebooki kasutada… 😀 Vähemalt ühte ingliskeelset olen ma juba lugenud, aga vannun, et ei kopinud, kuna originaalset materjali on ju niigi jalaga segada. Juba täna hommikul (ja kell on alles 11) on mulle sheeritud konkreetselt üks Tallinnas leitud (väga ilus!) sõrmkinnas, 2 lasterõivastega kaupeleja promopilti ning üks kassi ja üks koerafoto ning üks “hooliv” lugu koerafoto juurde koos väikelapsega. Natuke asjalikku infot on ka sheeritud 🙂 ja üks (!) inimene rääkis selles, mida ta ise parasjagu teeb.

      Mul on küll suur oht kaotada sellega umbes 10 sõpra, kõik muidu täitsa toredad inimesed; v.a kui nad annavad andeks, nagu tegelikult ma isegi neile, kuigi siiski… ;-D

  2. Sellised kes ei taha FB teiste teated, ei peaks vinguma kiisu ja titepiltide pärast. Mina jagan MIDA MINA TAHAN, kes ei taha vahtida, neile soovitus, kustutage mind sealt neetud sõbralistist, ei ole palutud olla ja vahtida ! VÄLJA ! Kes ei taha teateid, tutvugu FB seadistustega, ja pange need kinni… kerge..

  3. Kristel, alati ei taha tervet inimest “kinni” panna lihtsalt sellepärast et ta näiteks sheerib iga päev viis kassipilti kasside turvakodult vms, mida ma võiksin ka ise laikida kui need mind huvitaksid? FB seadistused selles suhtes pole eriti täpsed. Pealegi pole sellisest umbes sheerimisest kuigi palju kasu, eriti autovõtmete ja käpikute kaotajatele jms.

    Mina teen “MIDA MINA TAHAN” põhimõte võtab nüüd küll veidi sõnatuks…. olen alati arvanud, et inimeste keskel elamine eeldab, et kasvõi natukene hoolid ka neist, kes pole sina ise??

Lisa kommentaar

